Let op Cookies worden op deze website gebruikt voor de beste gebruikerservaring. Indien u verder gaat, gaat u akkoord met het ontvangen van cookies van deze website. Verder
9/9


Ontvang ik een track/trace code?

Alle pakketten die wij per post kunnen versturen, versturen wij via PostNL of GLS. U krijgt dan altijd een track/trace-code van ons om uw bestelling te volgen (op het door u tijdens de bestelling opgegeven e-mailadres). Grote artikelen zoals een cv-ketel bezorgen wij zelf. Hiervoor maken we een bezorgafspraak. Tijdens het bestelproces ziet u hoe de levering gaat plaatsvinden.

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben als mijn pakket bezorgd wordt?

Geen probleem. Dan levert PostNL of GLS de bestelling bij uw buren af en wordt er in uw brievenbus een briefje achtergelaten met informatie. Wanneer ook de buren niet aanwezig zijn, komt de bezorger de volgende dag nogmaals uw pakket aanbieden. Als de bestelling bij een tweede afleverpoging wederom niet kan worden afgegeven, wordt het meegenomen en wordt een briefje in uw brievenbus achtergelaten met een niet-thuiscode. Daarmee kunt u dezelfde dag vóór 22.00 uur op de website van PostNL of GLS een nieuw bezorgmoment kiezen, uw bezorgadres aanpassen of uw pakket laten bezorgen bij een PostNLof GLS  servicepunt.

Grote artikelen leveren wij zelf of via GLS. Om er zeker van te zijn dat u thuis bent op moment van levering, maken wij met u een bezorgafspraak.

Let op: slecht verpakte dozen worden dikwijls niet vervoerd door PostNL of GLS.

Wat is de levertermijn?

Bij elk product op onze website staat de te verwachten levertermijn. Heeft u een snellere levertijd nodig? Bel dan met 085 301 3888 of met de vestiging in uw regio. Zij kunnen onderzoeken of levering via een ander manier mogelijk is.

Op werkdagen 7-17.00 uur bereikbaar.

Wat kan ik verwachten bij een levering van grote artikelen?

Grote artikelen worden door Climalutions zelf met eigen mensen en eigen bestelbussen bezorgd. De te bezorgen producten worden zo dicht mogelijk bij het bezorgadres, op de verharde weg, naast de auto gelost. Assistentie bij verder transport is voor risico van de klant.

Na ontvangst van de bestelling of bij binnenkomst van de goederen zal er contact met u worden opgenomen om een geschikt moment voor bezorging in te plannen.

Welke verzendkosten hanteert Climalutions?

In onderstaand schema vindt u de verzendkosten die wij in rekening brengen (afhankelijk van de grootte van de bestelde goederen).

Type verzending

Bedrag bestelling

Verzendkosten

Afhalen


Gratis

Pakketpost (kleine goederen) Nederland

Kleiner dan € 20,-

€ 3,49




Pakketpost (kleine goederen) België


€5,49

Transport (grote goederen) Nederland*

Kleiner dan € 200,-

€ 50




Alle in de tabel hierboven genoemde bedragen zijn inclusief btw.


* Bij transport (grote goederen) zijn de Waddeneilanden uitgezonderd. Levering en eventuele extra kosten hierbij in overleg. Grote artikelen worden door Climalutions zelf met eigen mensen en eigen bestelbussen bezorgd. De te bezorgen materialen worden zo dicht mogelijk bij het bezorgadres, op de verharde weg, naast de auto gelost. We kunnen vaak wel assistentie verlenen bij het verdere transport. Maar dit is niet standaard en voor risico van de klant. Bij elk product op onze website staan de verzendkosten. Als u meerdere artikelen wilt bestellen, dan vindt u in het winkelwagentje de verzendkosten voor de gehele bestelling (indien van toepassing).

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Jazeker, gelieve met ons een afhaal afspraak in te plannen


Betalen

Kan ik in termijnen betalen?

Nee, dat is op dit moment niet mogelijk.

Op welke manieren kan ik betalen?

Onderstaand een overzicht van de verschillende manieren waarmee u in onze webshop kunt betalen.


BetaalwijzeBetaalkosten incl. BTW
iDEALGratis
Vooruitbetaling (bank/giro)Gratis
Betalen bij afhalen (pin of contant)Gratis
Creditcard (Mastercard/Visa)2,5% van aankoopbedrag








Ik heb betaald, maar geen bevestiging ontvangen, wat moet ik nu doen?

Indien u betaald heeft, maar er wordt binnen 1 werkdag geen contact met u opgenomen, bel dan even met de door u geselecteerde vestiging. De contactgegevens van de betreffende vestiging vindt u op onze website maar ook in de e-mail die u ontvangen heeft nadat u de bestelling heeft geplaatst.