Ontvang ik een track/trace code?
Alle pakketten die wij per post kunnen
versturen, versturen wij via PostNL of GLS. U krijgt dan altijd een track/trace-code
van ons om uw bestelling te volgen (op het door u tijdens de bestelling
opgegeven e-mailadres). Grote artikelen zoals een cv-ketel bezorgen wij zelf.
Hiervoor maken we een bezorgafspraak. Tijdens het bestelproces ziet u hoe de
levering gaat plaatsvinden.
Wat moet ik doen
als ik niet thuis ben als mijn pakket bezorgd wordt?
Geen probleem. Dan levert PostNL of GLS de
bestelling bij uw buren af en wordt er in uw brievenbus een briefje
achtergelaten met informatie. Wanneer ook de buren niet aanwezig zijn, komt de
bezorger de volgende dag nogmaals uw pakket aanbieden. Als de bestelling bij
een tweede afleverpoging wederom niet kan worden afgegeven, wordt het
meegenomen en wordt een briefje in uw brievenbus achtergelaten met een
niet-thuiscode. Daarmee kunt u dezelfde dag vóór 22.00 uur op de website van
PostNL of GLS een nieuw bezorgmoment kiezen, uw bezorgadres aanpassen of uw pakket
laten bezorgen bij een PostNLof GLS servicepunt.
Grote artikelen leveren wij zelf of via GLS. Om er
zeker van te zijn dat u thuis bent op moment van levering, maken wij met u een
bezorgafspraak.
Let op: slecht verpakte dozen worden
dikwijls niet vervoerd door PostNL of GLS.
Wat is de levertermijn?
Bij elk product op onze website staat de
te verwachten levertermijn. Heeft u een snellere levertijd nodig? Bel dan met
085 301 3888 of met de vestiging in uw regio. Zij kunnen
onderzoeken of levering via een ander manier mogelijk is.
Op werkdagen 7-17.00 uur bereikbaar.
Wat kan ik
verwachten bij een levering van grote artikelen?
Grote artikelen worden door Climalutions
zelf met eigen mensen en eigen bestelbussen bezorgd. De te bezorgen producten
worden zo dicht mogelijk bij het bezorgadres, op de verharde weg, naast de auto
gelost. Assistentie bij verder transport is voor risico van de klant.
Na ontvangst van de bestelling of bij
binnenkomst van de goederen zal er contact met u worden opgenomen om een
geschikt moment voor bezorging in te plannen.
Welke verzendkosten
hanteert Climalutions?
In onderstaand schema vindt u de
verzendkosten die wij in rekening brengen (afhankelijk van de grootte van de
bestelde goederen).
Type verzending |
Bedrag bestelling |
Verzendkosten |
Afhalen |
Gratis |
|
Pakketpost (kleine goederen) Nederland |
Kleiner dan € 20,- |
€ 3,49 |
Pakketpost (kleine goederen) België |
€5,49 |
|
Transport (grote goederen) Nederland* |
Kleiner dan € 200,- |
€ 50 |
Alle in de tabel hierboven genoemde bedragen zijn inclusief btw.
* Bij transport (grote goederen) zijn de Waddeneilanden uitgezonderd. Levering
en eventuele extra kosten hierbij in overleg. Grote artikelen worden door
Climalutions zelf met eigen mensen en eigen bestelbussen bezorgd. De te bezorgen
materialen worden zo dicht mogelijk bij het bezorgadres, op de verharde weg,
naast de auto gelost. We kunnen vaak wel assistentie verlenen bij het verdere
transport. Maar dit is niet standaard en voor risico van de klant. Bij elk
product op onze website staan de verzendkosten. Als u meerdere artikelen wilt
bestellen, dan vindt u in het winkelwagentje de verzendkosten voor de gehele
bestelling (indien van toepassing).
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Jazeker, gelieve met ons een afhaal afspraak in te plannen
Betalen
Kan ik in termijnen betalen?
Nee, dat is op dit moment niet mogelijk.
Op welke manieren kan ik betalen?
Onderstaand een overzicht van de verschillende manieren waarmee u in onze webshop kunt betalen.
Betaalwijze | Betaalkosten incl. BTW |
---|---|
iDEAL | Gratis |
Vooruitbetaling (bank/giro) | Gratis |
Betalen bij afhalen (pin of contant) | Gratis |
Creditcard (Mastercard/Visa) | 2,5% van aankoopbedrag |
Ik heb betaald, maar geen bevestiging ontvangen, wat moet ik nu doen?
Indien u betaald heeft, maar er wordt binnen 1 werkdag geen contact met u opgenomen, bel dan even met de door u geselecteerde vestiging. De contactgegevens van de betreffende vestiging vindt u op onze website maar ook in de e-mail die u ontvangen heeft nadat u de bestelling heeft geplaatst.